آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

شکلات مامان وبابا

روز مادر

1390/4/13 23:36
نویسنده : مامان و بابا
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بند وجودم آرین جان

نازنیین دنیای من هستی وجود من سلاام

نمی دونم الان که داری اینو میخونی چند سال از وجود مقدست تو دنیای من میگذره.و نمی تونم تصور کنم خودم کجا هستم.

راستش فقط دلم می خواد بی توجه به زمان باهات حرف بزنم

امروز روز خاصیه.برا همه ی زنای که طعم خوش آغوش فرشته ی کوچولوشونو چشیدن، مثل من...

امسال غیر از روز زن برای من روز مادر هم هست

نازگل خوش بوی باغ گلم ممنونم که با حضورت شکوه زیبای نام مادر را به من هدیه دادی

بزرگ مرد کوچک من ممنونم که همیشه لبخندهای دلنشینت رابه چشمان منتظرم می بخشی

نفس هر دم من ممنونم که یاس نحیف وجودت سرو سالهای پیریم خواهد شد.

آرین روح بخش مادر امروز روز من است و این تنها به خاطر وجود نازنین توست

نمیدونی چقدر بیتابم برای شنیدن صدات که منو صدا کنی مادر مادر مادر جان

                                                

       

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

sara
4 خرداد 90 10:29
bebin che mamane mehrabuni dari aryan,,,ghadresho bedun iealame
دایی صمد
13 خرداد 90 2:59
کمکم داره به آرین حسودیم میشه
دایی کوچکتر صمد
14 خرداد 90 1:26
منم هستما... منم میخوام ببینمش چه خوشگل شده!!
خاله زهره
20 تیر 90 13:35
مي بيني وقتي مادر ميشي احساست هم در مورد همه چي عوض ميشه و چقدر بزرگ ميشي. مامان مهربون آرين كوچولو.20/04/90