آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شکلات مامان وبابا

پسر دوست داشتنی من

1390/9/26 3:10
نویسنده : مامان و بابا
308 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل 6 ماهگی برای آب خوردنت دچار مشکل شده بودیم هنوز بلد نبودی آب را قورت بدی میرفت پشت گلوی کوچول موچولوت و هی سرفه میکرده

یک مشکله دیگه هم که بود این بود که منم بلد نبودم درست و حسابی بهت آب بدم یا آب نمیرسید به دهنت یا یا یهویی میرفت توی گلوت ....از خود راضی

تا اینکه یواش یواش هم من یاد گرفتم به پسرم آب بدم بخوره هم تو عزیز دلم یاد گرفتی آب را قورت بدی و توی گلوت نپره

پسرم خیلی خیلییی

خیلی زیااااد دوست دارم الان ساعت فکر کنم 4 باشه (ساعتمون باطریش خوابیدهچشمک)تازه تونستم بخوابونمت اینقدر ملوس خوابیدی هی بوست کردم دلم نمیمومد بزارمت توی گهوارت اما دیگه ترسیدم بیدار بشی آروم گذاشتمت سر جات که لالا کنی

خوب بخوای عزیز مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)