آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شکلات مامان وبابا

ختنه

1390/4/31 7:11
نویسنده : مامان و بابا
235 بازدید
اشتراک گذاری

وای که چقدر من نگران بودم

همه چیز به راحتی خدارا شکر تموم شد.البته الان 4 ساعتی گذشته خداکنه تا صبح گریه نکنه اول که رفتیم مطب دکتر بهم گفتش که من و باباش باید بریم بیرون فقط عموش باشه بعد به عمو گفت پمپرزش در بیار خداراشکر عمو مهرداد بهش گفت چجوری در بیارم منم فرصت را غنیمت شمردم برگشتم گفتم این کارارو که عموها بلد نیستن مامانش باید بالا سرش باشهنیشخندزبانزباناما گفت اگه طاقت گریشو داری بمون.یهو یه آمپول زد به وسط پای پسرم الهی بمیرم .جیگر مامان گریه نکرد .مردیه برای خودش

همچین شوکه شده بود که این دیگه چیه این از کجا اومد.بعد من بردمش بهش شیر دادم تا 20 دقیقه بعدش که قرار شد فقط مامانم و و مهرداد برن تو منم دوربینو برداشتم رفتم تو گفتم میخوام فیلم بگیرم خداراشکر آخر وقت بود دیگه مریض هم نداشت من که خواستم برم تو بابا را دید و آشنا در اومد از این دکتر هایی بود که قبلا توی اموزش پرورش بوده بعد دکتر شده خلاصه همگی رفتیم تو دیگه بی حس بودراحت دکتر کارشو کرد خداکنه بقیه مراحلش هم به خوبی بگذره و خوب خوب بشه

عشق مامان دوست داااااااااااااااااااااااااااااارم

 

راستی امشب تولد امام حسین علیه السلام هم بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ریحانه
14 تیر 90 1:15
مبارکه
دانيال
14 تیر 90 10:33
سلام مباركه خوشحال مي شم كه از سايت دانيال قسمت فرش كودك ديدن فرماييد . متشكرم
مامان آترینا
20 تیر 90 5:28
مبارکت باشه پسرم گلم
خاله زهره
20 تیر 90 13:28
مباركه جيگرم كلي مرد شدي ها