آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شکلات مامان وبابا

پسمل ناقلا آخه چرا گول نمیخوری

1390/3/2 2:54
نویسنده : مامان و بابا
282 بازدید
اشتراک گذاری

چشمک عزیز مامان الان خوابه خوابه

هر کاری میکنم تا الان موفق نشدم به آرین پستونک بدم 

موفق نشدم گولش بزنم آخه گاهی گریه میکنه نمی زاره بههیچ کاری برسم

اما یه بار برای چند دقیقه ای موفق شدمابله

وقتی می خوام بهش شیر بدم می گم بیا عزیزم دیگه با این کلمه شرطی شده میدونه که وقت شیر خوردنه منم از این کلمه سو استفاده کردم پستونکو گذاشتم دهن شکلات  بعد بغلش کردم چون توتخت می فهمید شیر خوردن امکان نداره بعدش گفتم بیا عزیزم هههههههنیشخندنیشخندعینک

شروع کرد به مکیدن

اما بعد از چند لحظه انداختش بیرونخمیازه

هر کاری کردم دیگه کلکم نگرفت

عجب ناقلای هست این جیگر بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آرمین
2 خرداد 90 14:03
موفق باشی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید