آرینآرین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شکلات مامان وبابا

در کراماته بابای صمد

1390/3/14 0:50
نویسنده : مامان و بابا
483 بازدید
اشتراک گذاری

به به اینم بابای صمد داییه بچه ها، رسیدن بخیر .نظرت hidden  نبود توسط مدیر سایت خواهر گرامتون ،خانوم بچه های ما، دیر تایید شد الان من دیدم که جمعه شبه البته فرقی نمی کرد تو اصل موضوع چون این هفته بازی تعطیل شد. میایم طرفتون که قندو نبات رو ببینید و از برکات حضورش مستفیض بشید.

 این آقا رضا داییه بچه ها دروازبان قابلییه یه دو سه باری دعوت شد تیم ملی ولی دیگه معرفت به خرج داد و هی انصراف داد که مهدی رحمتی پشت خط نمونهعینک. از این رو بعضی وقتها افتخار میده میاد با ما تو گل می ایسته اما دروازبانیه هایه چیزی میگم یه چیزی میشنوی باید ببینی اینطور من تعریف کنم فایده نداره خلاصه بگم فرض کن واکاشی زوما دروازبان مو بلند تیم کاکرو تو کارتون فوتبالیستها واقعی باشه میشه آقا رضای ما اینم یکی از حرکتای واقعیشه که مشاهده میکنیدچشمک

 

(البته من با دیدن این نظرات که بابای صمد نوشته مبادرت به نوشتن این مطلب کردم)

١قربونه اون مزیناتتم.میشه باز مزینمون کنید آرین و بانو و جناب خان...
بیا تا این جمعه با هم بریم تا منم آرین و ببینم. تو رو خدا...
 

 

٢گلم نظر را رو hidden نکن بذار تا بقیه هم ببینن.
                                                                       بابای آرین
 
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دایی صمد
14 خرداد 90 1:33
نگفتم این چیزا رو علنی نکن مهدی می فهمه ناراحت میشه ...